فرتوت

فرزند زمانه

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

این روزها جزوه هایم را سیاه می کنم. از نکته ها و یادداشت هایی که در حین درس استاد به ذهنم می رسد.

استاد می گوید و من فکر می کنم و ارتباط می دهم و می نویسم. مدیونید اگر گمان کنید مزخرفات اساتید دانشگاه را می نویسم. از دل حرف ها و کلمات اساتید پلی می زنم به دغدغه هایم. استاد بیچاره هم چه ذوقی می کند وقتی جزوه ام را می بیند.

اما حیف که این یادداشت ها و نکته ها را فقط می نویسم. و غیر از کلاس بی خاصیت استاد که وقت آزادی است برای فکر کردن زمان دیگری برای فکر کردن ندارم.

من هم فرزند زمانه ی خودم هستم. ساعت هایی را با سایت ها و تلگرام و.... سرگرم ام. ساعت هایی را هم با گپ و گفت با دیگران می گذرانم شاید تنهایی ام یادم برود. و در این فضا وقتی برای فکر کردن نمی ماند.

شاید یک روزی بتوانم توصیه یوسف اباذری را عملیاتی کنم.... چاره ای جز این نداریم باید به شریعتی و  آل احمد برگردیم.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۹
علیرضا مهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی