فرتوت

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

نمی توان به پای جوانان غل و زنجیر زد! نمی توان ارتباط جوانان با جهان را قطع کرد! اظهارنظرهای پوپولیستی برخی از مسئولان در شرایط فعلی بسیار قابل توجه است. شعارهای پوپولیستی که از حوزه ی اقتصاد و معیشت رخت بر بسته است و به حوزه ی فرهنگ ورود پیدا کرد. فرهنگی که مظلوم است، امروز به فرماندهی برخی از سران کشور مورد هجمه قرار گرفته است. هجمه ای که به صورت نامحسوس سال های زیادی است پیگیری شده است و امروز برخی در داخل کشور فرماندهی این هجمه را برعهده گرفتند.

اما آیا با باز شدن غل و زنجیرهایی که نولیبرال ها در سال های گذشته به پای قشر جوان زده بودند به دست همین قشر اتفاق نویی است؟  مگر قبل از این این ادعا مطرح نشده بود که اکثر مردم ایران به ماهواره دسترسی دارند؟ خب غل و زنجیر دیگری هم باقی مانده است؟ جریانی که به عنوان پیش مرگ استکبار در کشور عمل می کند باید پاسخگو باشد. باید پاسخ گوی فروپاشی بنیان خانواده باشد. باید پاسخگوی جرایم اجتماعی امروز باشد. باید تکلیف افراد معلوم الحالی که در پارک های کشور مشغول تجارتند را روشن کند. اینها همه تبعات هجمه ی آقایان است!

باید به این جریان یادآوری کنیم آنچه بعد از باز شدن غل و زنجیرها اتفاق خواهد افتاد بازتولید و تبلیغ گسترده تر جریان مومن است. همان اتفاقی که در جریان مذاکرات اتفاق افتاد! پیگیری واقعیات مذاکرات از رسانه های جهان و پیش بینی تمام دروغ های سیاسی آقایان در جریان مذاکرات. هرچند هنوز خوب غل و زنجیر از پای جریان مومن باز نشده است اما بدانید روزی که تمام غل و زنجیرها باز شود به جای توهین و تمسخر در رسانه ها مجبور به عقب نشینی از مواضعتان خواهید شد.

جریانی که شما با شعارهای پوپولیستی به دنبال جذب آنها هستید از تمام ابزارها و امکانات خود در به ابتذال کشاندن جامعه استفاده کرده است و دیگر برگی برای بازی ندارد. این جریان انقلابی است که بنابه دلایلی هنوز وارد این کارزار نشده است.

۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۰۴
علیرضا مهری

باید خودمان را وسط معرکه ی فلسطین احساس کنیم. اگر وسط معرکه باشیم بعد از اعلام خبر پیروزی مقاومت در جنگ با اسرائیل برای شادی به خیابان می آییم. اما اگر در وسط معرکه نباشیم باید منتظر بمانیم تا شادی بعد از نمازجمعه.....

فرق اولویت و موضوع اصلی بودن مسئله ی فلسطین و اولویت نداشتن آن برای ما را می توان به همین راحتی سنجید....

گزارش تصویری کامل

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۱
علیرضا مهری