فرتوت

این صفحه برای اطلاع پیدا کردن از کتاب هایی است که خریده ام. قابل استفاده برای عموم است!

همچنین کتاب هایی که خواندم را ثبت خواهم کرد


کتاب های خریداری شده


1- انرژی هسته ای در ایران(ابعاد حقوقی)

نویسنده: عبدالله عصاره

محصول کانون اندیشه جوان

قیمت 8000


2- رویارویی غرب معاصر با جهان اسلام

نویسنده: ابراهیم متقی

محصول پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه ی اسلامی

قیمت: 4600


3- شناخت ماهیت استعمار فرانو

نویسنده: محمد رحیم عیوضی

محصول پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه ی اسلامی

قیمت 6500


کتاب های خوانده شده

1-خسی در میقات

نویسنده: جلال آل احمد

محصول انتشارات نشر خرم

قیمت 2800

خسی در میقات سفرنامه ای است از سفر حج جلال! هرچند انتظار داشتم نگاهی معنوی در گوشه هایی از کتاب دیده شود اما کتاب صرفا یک سفرنامه است. بیشتر از آنکه با خواندن کتاب با حج آشنا شوم با ادبیات و توان نویسندگی بالای جلال آشنا شدم.همین


2-اعترافات یک جنایتکار اقتصادی

نویسنده:جان پرکینز

محصول نشر اختران

قیمت: 6200

اعترافات یک جنایتکار اقتصادی کتابی است کاملا متفاوت با موضوعی متفاوت از آنچه که تاکنون خوانده ایم. خاطرات نویسنده ی کتاب از چند ده سال فعالیت مشاوره ای در مسائل اقتصادی که نتایج زیانباری برای کشورهای مقصد دارد. به قول نویسنده برده داری جدید را ترویج می کند. از نکته های جالب این کتاب این است که به خواننده این نکته را می فهماند که از تاریخ جهان هیچ نمی داند. اولین کتابی است که من می بینم نویسنده در کتاب علنا از مخاطب می خواهد که این کتاب را ترویج کنید. حلقه ی مطالعاتی بگذارید و.... این سطح دغدغه ی نویسنده هم جالب توجه است.

3- حجاب بی حجاب

نویسنده محمدرضا زائری

محصول نشر آرما

قیمت 5000

4- حجاب با حجاب

نویسنده محمدرضا زائری

محصول نشر آرما

قیمت 6000

خبر چاپ کتاب جدید ایشان با عنوان حجاب با حجاب که نظرات جدید ایشان در راستای کتاب قبلی ایشان حجاب بی حجاب بود را در تریبون خواندم. خبری که با خاطره ی حضور ایشان در برنامه ی کاروان صلح سوریه دست به دست هم دادند تا مرا مجاب کنند که کتاب ها را تهیه کنم شاید چیز جالبی باشد. شایدی که چند سالی است خرج جیب مان را برای خرید کتاب ها و مجله ها ی مختلف زیاد کرده است. به قول یکی از دوستان آخر ماه که حساب و کتاب می کنیم درصد هزینه کرد برای کتاب و مجله آنقدری است که خجالت زده نشویم. که همه ی آنچه که در چنته داشتیم را برای شکم و... خرج کردیم.

کتاب حجاب "بی حجاب و با حجاب" را خریدم و به طرز عجیبی هر دو را در یک روز خواندم و از جمله کتاب هایی بود که با ادبیات روانش من را پس نزد و در چند ساعت با تمرکز توانستم بحث را پیگیری کنم. نوع نگاه ایشان به حجاب و مسائل مختلف بسیار جالب توجه است و من پسندیدم نگاه ایشان را. توصیه می کنم حداقل این دو کتاب آقای زائری را حتما بخوانید و با این دید بخوانید که ایشان زائر صلح هم بوده اند.

قسمتی از کتاب حجاب با حجاب:

"تنها چیزی که می تواند ما را نجات دهد این است که خودمان فارق از نهادهای رسمی به میدان بیاییم. این واقعیت دردناک را بگویم که خانواده های مذهبی باید خودشان مانند قبل از انقلاب به فکر حفظ بنیان های اعتقادی و فضای مذهبی و سالم خانواده های خودشان باشند و نمی توان به هر چیزی که در جامعه عرضه می شود اعتماد کرد.خانواده های مذهبی ناچارند مجله ، فیلم سینمائی ، مواد فرهنگی مصرفی ، گردهمائی اجتماعی خاص خودشان را داشته باشند و در آن محیط اجتماعی گسترده باید حجاب برای آن دختر ارزشمند باشد."